Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
SIEMCIA!!BLOG O...


SIEMCIA!!BLOG O...

Elo pewnie jak weszliście od razu wiedzieliście o czym ten blogas będzie i zgadliście bedzie on o Yorkach. ja sama też mam yorka wabi siem Ebi. nie ma co duż ow pierwszej noci pisać więc na początek wsatwię kilka zdjątek moich i mam nadzieję że wsszych ukochanych piesków :*yoreczków

 

PS.TEN BLOG BĘDZIE Z PORADAMI DOTYCZĄCYCH HODOWLI TYCH PIESKÓW ALE NIE ZABRAKNIE TEŻ ICH ZDJĄTEK NA DZISIAJ TO TYLE ZOSTAWIAJCIE KOMY:*


Głosuj (0)

Klaudu$ 18/03/2008 10:33:12 [Powrót] Jak kochasz Yorki tak jak ja to komciaj



Cześć. Uwielbiam yorki
PTRYSIAXD 18/10/2010 18:38:42
| brak www IP: 83.21.95.190

Zajefajny blog zapraszam do mnie

www.emciazxd.bloog.pl
Emmu$ 1/12/2009 12:11:27
| brak www IP: 83.26.79.168

Sweet blogasek!!!!!!!!!
Z chęcią czytałam twoją notke bo mam yorka(:
Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
Pozdrowionka
sweet-swiat-oli 13/07/2009 18:32:06
| http://sweet-swiat-oli.blogasek.pl IP: zalogowany

super blogasek dodałam cie do ulubionych do księgi też sie wpisze zrób to samo :))
oskisia 18/03/2008 19:15:13
| brak www IP: 79.163.246.28

Heja! Dziex ze wstawilas mnie do ulubionych. Czyzby moj blog tak ci sie spodobal?   Mi twoj sie bardzo podoba i tez wstawiam go do ulubionych...
Suzi 18/03/2008 18:28:14
| http://fantastyka.blogasek.pl IP: zalogowany

SuPeR bLoGaSeK!!!!tEż LuBiĘ (tO mAłO pOwIeDzIaNe xD) YoRkI...!
ŚlIcZnY sZaBlOnIk!DodAjĘ dO fAv.
Ania =* 18/03/2008 16:07:08
| brak www IP: 83.145.145.34

czesc masz fajnego blogaska o psach mam nadzieje ze bendom w nim fajne fotki i informacje o psach wejdz na mojego bloga i daj komenta to muj blog
super.us.5.pl pozdrawiam
ola 18/03/2008 15:18:44
| brak www IP: 79.163.221.98

Super blogasek ja mam o koniach ale tez owielbiam psy dodaje cie do ulubionych mam nadzieje ze sie odwdzieczysz.
Domi 18/03/2008 13:41:30
| brak www IP: 83.7.12.5

siemka włąsnie uzradziłam konkurs na naj bloga i widze ze masz bardzo duze szanse wygrac proponuje Ci zgłosic sie a noagroda głowna jest 100 komci
Misa 18/03/2008 11:15:48
| brak www IP: 89.79.43.44










Księga Gości

Ksiega Gości
Dodaj do Księgi


Archiwum

2008
Kwiecień
Marzec



Linki

http://pamietnik-rudowlosej-milosci-rogacza.blogasek.pl
http://lilunia-evans2.blogasek.pl
http://gabi-i-troy.blogasek.pl
http://kocham-konie.blogasek.pl
http://nessa-pajka-lay.mylog.pl
http://www.harry-potter.net.pl
http://sara-high-school-musical.blog.onet.pl
http://hot-ocenki-agusi.blogasek.pl